loading...
دانلود جدیدترین 47 آهنگها, موزیک
امير بازدید : 37 دوشنبه 22 شهریور 1395 نظرات (0)

مظلومی: افتخار می‌کنم استقلالی هستم

... افتخار می‌کنم سرمربی تیمی هستم ... افتخار می‌کنم استقلالی ... به زودی با پرویز مظلومی ...

مظلومی: افتخار می کنم استقلالی هستم - برترین ها …

مظلومی: افتخار می کنم سرمربی استقلال هستم/ خدا …

افتخار می کنم شاگرد مظلومی هستم

افتخار می کنم شاگرد مظلومی هستم ... به حضور در این تیم بزرگ افتخار می کنم. ... استقلالی ها ...

سایت هواداران فوتبال|اخبار استقلال تهران، فوتبال …

یک سال قبل، استقلالی‌ها برای ... احساس می‌کنم بازیکنان ... جواد نکونام، مرد پر افتخار آبی ...

نوازی: به حضور در استقلال افتخار می‌کنم :: ورزش 3

... به حضور در استقلال افتخار می‌کنم ... من یک استقلالی تمام عیار هستم و با ... آقای مظلومی ...

آقاخان: افتخار می کنم در کنار بهترین گلزن استقلال هستم

... افتخار می کنم در کنار بهترین گلزن استقلال هستم ... خیانتی در استقلال ندیدم/مظلومی مدافع ...

افتخار می‌کنم روزی شاگرد مظلومی بودم

پیشکسوت استقلال گفت: صحبت های مظلومی یک درس بزرگ ...

جام نیوز :: JamNews - افتخار می‌کنم که یک پرسپولیسی هستم

تلاش بی حد و حصر استقلالی ها ... افتخار می‌کنم که یک پرسپولیسی هستم. ... کنایه جالب مظلومی ...

مظلومی: چه باشم و چه نباشم، استقلالی‌ام و دنبال …

مظلومی: چه باشم و ... هزار مرتبه شکر می‌کنم به قولی که ... اگر باشم و یا نباشم استقلالی هستم و ...

مظلومی: قهرمان جام حذفی می‌شویم/بدشانس ترین مربی ایران هستم

... چه باشم چه نباشم ، استقلالی هستم و به آن ... مظلومی: قهرمان جام ... هستم و به آن افتخار می کنم.

افتخار است - 4 - wwwkhabar.ir

مظلومی: افتخار می‌کنم استقلالی هستم افتخار سعيدي و محمد رضا ... افتخار می‌کنم مربی نفت هستم

مظلومی اعتقادی به من نداشت ولی من افتخار می کنم استقلالی

مظلومی اعتقادی به من نداشت ولی من افتخار می کنم استقلالی ... هستم تا برای ... مظلومی به ...

افشاگری مظلومی بعد از خداحافطی از استقلال؛ تا زنده هستم ...

... تا زنده هستم آقایان ضد استقلالی ... مظلومی در متنی ... ام را مرور می‌کنم، بیش از ...

مظلومی: بدشانس‌ترین مربی ایران هستم/ خوشحالم …

... بدشانس‌ترین مربی ایران هستم/ خوشحالم ... استقلالی هستیم و به ... افتخار می‌کنم

من یک استقلالی متعصبم و پیراهن استقلال را با …

گل زدن جلوی 80 هزار استقلالی دلچسب و ... من عاشق استقلال هستم. ... افتخار می‌کنم با او و دیگر ...

مظلومی: برای استقلال من شایسته ترین هستم

اخبار اخبار ورزشیمظلومی: برای استقلال من شایسته ترین هستم.

اخبار فوتبال » برزای: به حضور در استقلال افتخار می کنم

آقای مظلومی در ... من به حضور در استقلال افتخار می کنم و قدردان زحمات و اعتماد کادر فنی هستم.

برزای:حرف نامربوطی نزدم/به حضور در استقلال افتخار می کنم

آقای مظلومی در ... من به حضور در استقلال افتخار می کنم و قدردان زحمات و اعتماد کادر فنی هستم.

مظلومی:همانی هستم که 4بار پشت سرهم دربی را …

... من همان مظلومی هستم ... مشکل شما حل نمیشد، اون استقلالی ... خواهرم میشه بگی کدوم افتخار ...

جام نیوز :: JamNews - استقلالی هستم و می مانم و …

استقلالی هستم و می مانم و دنبال این ... مظلومی تصریح کرد ... از بازیکنان با تجربه تشکر می کنم و ...

من یک استقلالی متعصبم و پیراهن استقلال را با …

... را طی کند و به امید اول مظلومی ... هستم. استقلال را ... افتخار می‌کنم با او و دیگر ...

خبرگزاری فارس - عربشاهی: استقلالی‌ها از کوچینگ …

بازیکنان تلاش کنند تا پرویز مظلومی نگوید من سوبله‌ چوبله هستم ... ام افتخار می‌کنم ...

نظر یک استقلالی در مورد بیانیه مظلومی

... صحبت های مظلومی یک درس بزرگ داشت و این بود که اگر اتفاقی در ... نظر یک استقلالی در مورد ...

فکر می‌کردم پرویز مظلومی انسان خشکی باشد …

خوشحالم که استقلالی‌ها ... با پرویز مظلومی ... فکر می‌کنم. این افتخار هر بازیکنی است ...

مرفاوی: استقلالی‌ ها هیچ مذاکره‌ای با من نداشته‌ اند | …

... می‌کنم استقلال هیچ مذاکره‌ای با من نداشته است و نسبت به این موضوع بی‌خبر هستم ... افتخار ...

اختصاصی / شراره رخام :افتخار می کنم شاگرد آتوسا حجازی هستم

... بازیکن تیم فوتسال هنرمندان است .هنر پیشه استقلالی که به قول خودش افتخار ... استقلالی ...

مظلومی: مصدوم نمی‌دادیم قهرمان می‌شدیم | نوين وب …

من استقلالی هستم و برای تیم ... پرویز مظلومی بعد از حدود یک ... افتخار می کنم بدون شلیک یک ...

منصوریان: من سرمربی نفت هستم نه بازیکن مظلومی

منصوریان: من سرمربی نفت هستم نه بازیکن مظلومی. آوریل 25, 2016 ...

بختیار‌ی‌زاده: صحبت های مظلومی یک درس بزرگ داشت

... و 2 استقلالی ... و افتخار می‌کنم روزی ... زیادی قائل هستم. مظلومی همیشه در ...

وعده بزرگ مظلومی به استقلالی ها؛ در برنامه نود این …

... متکبر نه؛ عادی هستم ... بزرگ مظلومی به استقلالی ها؛ در برنامه نود این هفته افشاگری می کنم.

در ایران فقط برای استقلال بازی می‌کنم :: سایت …

کاپ | مظلومی استقلالی نیست/آقای مجیدی،هوادار …

مظلومی استقلالی نیست/آقای ... کمتر است.آرزو می کنم حالا که ... افتخار استقلالی ...

به آرزوی قلبی‌ام رسیدم/ افتخار می‌کنم شماره ۷ …

هافبک آبی‌پوشان با بیان اینکه سال‌ها بود دوست داشتم در استقلال بازی کنم، گفت: به آرزوی ...

واکنش مظلومی به خریدهای این فصل استقلال

پرویز مظلومی، سرمربی فصل ... و امیدوار هستم این تیم ... بازی کردند افتخار می‌کنم و اعتقاد ...

استقلال ایران - fcesteghlal.ir

گزارش تمرین ریکاوری استقلالی ها ... پرویز مظلومی ... باشگاه نفت عذرخواهی می‌کنم 9 ...

هواداران پرسپولیسی: مظلومی را برگردانید! | هوادران …

افتخار می کنم شهرداری چی هستم

افتخار می کنم ... افتخار می کنم شهرداری چی هستم و جارو کردن زیر پای خانواده شهدا و ...

مظلومی: عده‌ای پرسپولیسی داخل باشگاه …

... ام را مرور می‌کنم، بیش از پیش ... تا زنده هستم تحرکات ... استقلالی از اعماق ...

من استقلالی هستم اما به استقلال برنمی گردم!

... همه می دانند من استقلالی هستم و این ثابت ... افتخار است.خیلی ... کی روش مشورت می کنم. ...

شمال نیوز :: افتخار می كنم از مزرعه آمده ام/ شكايت مي …

... من افتخار می کنم که ... عضو این گروه در بین 250 عضو و نماینده بودم. 12 سال در کنار استقلال هستم.

مظلومی: افشارزاده برای استقلال زحمت می کشد/ جمعه …

... اند که فکر می کنم کافی ... قهرمانی هستم. ... و برای استقلالی ها خیلی افتخار کسب کرد ...

از اول روی مظلومی نظر مثبتی نداشتم - Bartarinha.IR | …

از اول روی مظلومی نظر ... افتخار می‌کنم یک روستایی هستم ... من افتخار می‌کنم که روستایی هستم و ...

باشگاه استقلال ب سهمیه افتخار نیست

همچنین پرویز مظلومی ... در این تیم بزرگ افتخار می کنم.وی ... استقلالی ها به مناسبت ...

کاپ | پرسپولیس تماس گرفت،استقلالی ام و استقلالی

... برای پرسپولیس و هوادارانش احترام زیادی قائل هستم ... افتخار می کنم که ... استقلالی ...

اگر منصوریان بخواهد استقلالی می شوم/ به باشگاه …

مصاحبه جنجالی فنونی زاده علیه پرویزخان / آقاي مظلومی

... من هم يك استقلالي هستم و سال ... مصاحبه جنجالی فنونی زاده علیه پرویزخان / آقاي مظلومی ...

عذرخواهی علی ضیا از مظلومی+ عکس

... تمام تلاشمو می کنم از ... نیست شما افتخار میکنید که با ... استقلالی هستم نه ...

استقلال نیوز - مظلومی:شانس اوردیم سکته نکردیم

به گزارش استقلال نیوز پرویز مظلومی پس از برد و صدر ... را تحمل کرده ام و خسته هستم و نمی ...

الف - پرسپولیسی هستم و رفتنم به استقلال …

... پیشنهاد باشگاه بزرگ استقلال برایم مایه افتخار ... استقلالی‌ها ... خان مظلومی» مرا ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 218
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 62
  • بازدید سال : 2,070
  • بازدید کلی : 16,016