loading...
دانلود جدیدترین 47 آهنگها, موزیک
امير بازدید : 19 دوشنبه 08 شهریور 1395 نظرات (0)

خلعتبری:دایی تماس گرفت و خواهش کرد بمانم

... دانا-خلعتبری:دایی تماس گرفت و خواهش کرد بمانم : ... تماس داشتم خواهش کردند که تا بمانم و ...

خلعتبری: مبلغ رضایتنامه عجمان را شخصا پرداخت می کنم/ دایی ...

خلعتبری: مبلغ رضایتنامه عجمان را شخصا پرداخت می کنم/ دایی تماس گرفت و خواهش ... خواهش کرد بمانم.

خلعتبری: مبلغ رضایتنامه عجمان را شخصا پرداخت می کنم/ دایی ...

واکنش تند رییس کمیته استیناف به‌ اظهارات علی دایی: ادامه دهد محرومیتش را بیشتر می کنیم .

جام نیوز :: JamNews - دایی خواهش کرد بمانم ؛ به خدا …

دایی خواهش کرد بمانم ؛ به خدا ... اتفاقات پرونده خلعتبری مشکوک ... واکنش دایی به جدایی ...

جام نیوز :: JamNews - واکنش دایی به جدایی پولادی، …

دایی خواهش کرد بمانم ؛ به خدا دوست ... اتفاقات پرونده خلعتبری مشکوک ... استقلال را تحقیر کرد ...

عکسهای کمیاب (65)/ 2 یار قدیمی در مقابل هم

اهل سنت عراق بیانیه الازهر را محکوم کرد . ... خلعتبری: دایی خواهش کرد ... زاده و دایی، یکی ...

جلالی: سابقه تنها یک شاخص برای یک مربی است

خلعتبری: دایی خواهش کرد ...

روایتی تازه از رزمنده‌ای که فرمانده گردان شهادت بود

خلعتبری: دایی خواهش کرد ...

دومين شكست ممفيس با حدادي - zgwxl.com

خلعتبری: دایی خواهش کرد ...

رویانیان:خلعتبری 70 درصد با ماست - بینانیوز

  • 4.7/5
  • 3 RATINGS

... ” در شبکه ورزش داشت، صحبت های جالبی را درباره مسائل مختلف مطرح کرد ... خواهش کردم که ... دایی ...

گزارش اولین تمرین پرسپولیس با حضور دایی :: ورزش 3

* یکی از لیدرهای باشگاه پرسپولیس در همین هنگام یاد پدر علی دایی کرد و ... خلعتبری به ... بمانم ...

دادکان: خواهش می کنم وقتی بحث خانواده کشیده شد …

... خواهش می کنم وقتی بحث خانواده کشیده شد منتشر نکنید، جسم مایلی‌کهن و روح دایی در زندان ...

نقل و انتقالات پرسپولیس فصل 94-93 [بایگانی] - …

  • 250 POSTS
  • FIRST POST: 6/8/2014

8/8/2014 · کاری که امسال دایی کرد و ... اعلام کرد خلعتبری به ... داشتم خواهش کردند که تا بمانم و ...

Perspolisnews.Com - Perspolisnews.Com

رویانیان: دولت روحانی می‌خواهد عزلم کند

رویانیان تأکید کرد: من خواهش می ... آوردن خلعتبری ... تأکید کرد: من امروز از دایی ...

ایسنا - رویانیان: گزارش مالی فدراسیون فوتبال …

... ، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که ساعت 12 مجمع فدراسیون فوتبال را ترک کرد ... بمانم و همین طور ...

خواهش جالب بازیکن پرسپولیسی

... ,خواهش جالب بازیکن پرسپولیسی,بهترین ها و جدیدترین های ...

برخی از اعضای هیئت مدیره از استعفای من خوشحال …

... اینکه مجمع می‌تواند بودجه را تصویب کند را کفاشیان قبول نمی‌کرد ... بمانم. این بحث ...

مهدوی: با خواهش و التماس تیم ها را به لیگ برتر می …

انتقاد عزیزی از فدراسیون فوتبال و کامبوزیا

صحبت های رییس فدراسیون شطرنج را بر علیه دوستتان دایی ... بمانم به خدا ... خلعتبری اقدام می ...

فرهنگستان - مطالب ورزشی

* تماشاگران تیم شهرداری در دقایق میانی نیمه اول علی دایی را ... خواهش می ... کرد بمانم ...

پرسپولیس

... نمی توانستم بمانم و بیش از این ... دایی. ترکیب گسترش ... تاکید کرد: خواهش می‌کنم ...

طلایی پوشان سپاهان

برای دریافت پوستر محمدرضا خلعتبری با ... در سپاهان بمانم. ... دو خواهش دارد تصریح کرد: ...

رویانیان: زنجانی یکی از متقاضیان خرید سهام …

... محمدرضا خلعتبری ,سایت پرسپولیس,استعفای ... پرسپولیس اولین سه امتیاز را کسب کرد/ فرکی ...

رضاییان: طاهری قرارداد دوساله ام را پاره کرد

... طاهری قرارداد دوساله ام را پاره کرد. ... کردم در این تیم بمانم و هر کاری از ... خلعتبری حل شد ...

وبلاگ خبری ایران و جهان:اخبار اصلاح طلبان …

سپس قهرمانی خطاب به دایی اظهار کرد: ... به او بیان کرد: یک خواهش دارم از ... پرسپولیس بمانم.

داور بازی ایران و قطر مشکوک است

من اگر سرمربی هستم کار خود را انجام می‌دهم نه مثلا علی دایی ... کرد: خواهش ... بمانم .ضمانت ...

فقط امید عالیشاه

... رو زمین گیر کرد. ... و محمدرضا خلعتبری از تمرین ... دایی خواهش می‌کنم با قدرت ...

فوتبال 7

... سفت خواهد کرد و بايد ديد بر ... دایی این ... در واقع از من خواهش کرد که بمانم.

محسن بنگر - فقط پرسپولیس و رئال مادرید

... تمدید کرد. دایی در فصل جاری ... در پرسپولیس بمانم. ... امروز از دایی خواهش کردیم که ...

دایی: با تمام وجود برابر استقلال بازی می‌کنیم/ …

دایی: با تمام ... برابر استقلال با تمام قوا بازی خواهیم کرد‌‌ همان طور که اگر حریف ما ...

درخواست بابک زنجانی برای خرید پرسپولیس

همچنین دایی را محروم کرده ... و از هواداران خواهش کردم ... محمدرضا خلعتبری اظهار کرد: ...

اخبار پرسپولیس - فقط پرسپولیس و رئال مادرید

... ایجاد کرد. دایی پس از ... خواهش می‌کنم ... پرسپولیس بمانم و با آقای دایی ...

پرسپولیسی‌ها بنویسید: یک جمله برای وداع با …

واکنش تند رییس کمیته استیناف به‌ اظهارات علی دایی: ادامه دهد محرومیتش را بیشتر می کنیم .

پرسپولیسی با غیرته

امیدوارم در تاریخ پرسپولیس بمانم و ... با دایی درباره خلعتبری ... کرد. علی دایی ...

نشست خبری سرمربی تیم ملی/ مشروح کی‌روش: ایمان …

من اگر سرمربی هستم کار خود را انجام می‌دهم نه مثلا علی دایی ... کرد: خواهش ... بمانم .ضمانت ...

Sepahan TZA | Facebook

  • 4.9/5
  • 37 RATINGS

Sepahan TZA, Isfahan, Esfahan ... در این تیم بمانم اما طبعا از ... داد و دیدید که دایی تیم را چهارم کرد و ...

فوتبال=استقلال=فرهادمجیدی

این خلعتبری عوضی ... دیگر در فوتبال بمانم و ... آهن عنوان کرد: آقای دایی به من لطف کرد و ...

آراداسپرت - تولیدی لوازم ورزشی

* حضور خلعتبری را ... دایی تصریح کرد: ... از کفاشیان خواهش کردم که ببینند قرارداد خلعتبری با ...

می خواهی بدانی قلبت چقدر بزرگ است؟ | طرفداری

خواهش وحید جان:) ... از علی پروین و دایی وقتی علی دایی ... تمدید کرد محمدرضا خلعتبری در ...

اخبار روز فوتبال ایران

این بازیکن که سابقه بازی در تیم استقلال را نیز دارد، تصریح کرد: ... تا بمانم. ... هم خواهش می ...

90tv.ir | وبسایت رسمی برنامه ۹۰ - واکنش قوچان نژاد به ...

... برنامه هایم تماس زیادی گرفتند ولی من خودم دوست داشتم در اروپا بمانم. ... دایی ،باقری ... کرد ...

من و استقلال ( هوادار مهران مدیری)

می خواستم در سایپا بمانم و قراردادم ... دایی نه تنها در ... مربی از من خواهش کرد برای یک ...

تاجی اصیل

البته کتمان نمی کنم که دوست داشتم در استقلال بمانم چون ... خلعتبری به امارات ... و خواهش مي ...

اخبار نقل و انتقالات فوتبال ایران و اروپا

در صحبت اولیه ای که با ویسی داشت، او اعلام کرد ... خواهش می ... می‌خواهم در استقلال بمانم ...

90tv.ir | وبسایت رسمی برنامه ۹۰ - «سوپر استار» و …

... نکونام پرداخت و از او به عنوان سوپر استار لیگ ستارگان قطر یاد کرد ... دایی آمدم ... خلعتبری ...

طارمی به هلند می رود یا در پرسپولیس می ماند؟

... نمی‌کرد جوان سر به زیر و گمنام بوشهری که توسط علی دایی به تیم ... سید جلال، خلعتبری ...

مطالب قدیمی‌تر - فوتبال 7

فنایی اعتقاد داشت که خطای نکونام روی خلعتبری ... دایی ، فغانی در ... کرد: اگر در این تیم بمانم ...

دست نوشته های شیوا پورنگ - خاطرات

... باید محکم بمانم ... خلعتبری تعریف می کرد مرا وا می ... و باگریه خواهش کرد که او ...

اخبار پرسپولیس - akairan.com

خلعتبری به سمت ... دایی هم به پرسپولیس گل زد خوشحالی کرد بهزادی: دایی ... علی دایی: از داوران ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 218
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 155
  • بازدید سال : 2,163
  • بازدید کلی : 16,109